søndag den 1. juli 2012

Skt Hans cupcakes

Skt Hans holdt vi i år i min svogers mose. Vores familie har tradition for kæmpe bål og stort komsammen på denne dag, og i år var ingen undtagelse! Jeg var i fuld gang med at bage kage til vores Farmors fødselsdag dagen efter, da det gik op for mig, at bagesøster havde meget travlt med maden (der som sædvanlig var helt fantastisk og overdådig) og ikke kunne nå den Skt Hans kage hun havde planlagt. Vupti bagte jeg et par cupcakes ekstra og fik lavet mig nogle lejrbål-cupcakes. Flammerne er karamel tilsat rød frugtfarve, der er saltstænger som brænde og små marshmallows på pind. Og så kunne jeg overraske hende med kager.
Kagerne kom helt til sin ret i lyset af det store bål og hvilken hyggelig aften det dog var.
Undlader dog at sætte billede på af den kage, det lykkedes min søster at bakse sammen - hvis den skal vises frem må det være på hendes eget initiativ... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar