fredag den 8. juni 2012

Hvad blev det cakepop?

Jeg har flere steder set såkaldte "gender reveal" kager, og da jeg for nylig blev moster igen igen igen (jubiiiii) og ingen vidste om det blev en lille pige eller dreng, besluttede jeg mig for at prøve konceptet af.
Heldigvis var det planlagt kejsersnit, så jeg kunne bage kager dagen før (selvfølgelig var jeg nødt til at bage både røde og blå) og på selve den store dag blev de små kugler formet og farven nænsomt "pakket ind" i chokolade.
Og da øjeblikket så oprandt kunne jeg tage de rigtige kager med mig på hospitalet og (næsten) sige, at jeg da havde gættet det blev en:
- Ingen billeder af de pink kager, da storebroderen som jeg passede guffede dem i sig så hurtigt at jeg helt glemte det! Tillykke til den lille familie på 4 :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar